Logo BIP Logo ePUAP
  • PL
  • EN
  • DE
  • CZ

Głosujmy razem na podwórko NIVEA w Zagwiździu - gorąco zachęcamy do poparcia inicjatywy poprzez oddanie głosu na Zagwiździe!
 

Raport o stanie gminy - informacje

Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, stanu realizacji uchwał Rady Gminy Murów. Na treść opracowanego Raportu o stanie Gminy Murów za rok 2018 składają się informacje obejmujące obowiązkowy zakres raportu jak i szersze informacje z zakresu zadań realizowanych przez organ wykonawczy – Wójta Gminy Murów.

Zadania i działania przedstawione w przedmiotowym Raporcie realizowane były przez Urząd Gminy w Murowie, jednostki organizacyjne oraz instytucję kultury.

Raport rozpatrywany będzie na sesji Rady Gminy Murów w dniu 27 czerwca 2019 r. podczas tzw. sesji absolutoryjnej. Raport na tej sesji rozpatrywany będzie w pierwszej kolejności. Nad raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie na sesji oprócz radnych głos mogą również zabierać mieszkańcy Gminy Murów.

Mieszkaniec, który wyrazi wolę zabrania głosu, jest zobowiązany do złożenia do Przewodniczącego Rady Gminy pisemnego zgłoszenia popartego podpisami co najmniej 20 osób.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana sesja Rady Gminy Murów podczas której zostanie przedstawiony Raport o stanie gminy Murów, tj. do dnia 26 czerwca 2019 roku. Wzór zgłoszenia wraz z listą poparcia mieszkańca stanowią załącznik do niniejszej informacji.

DOCWzór zgłoszenia na debatę dotyczącą Raportu o stanie Gminy Murów za 2018 r..doc