Logo BIP Logo ePUAP
  • PL
  • EN
  • DE
  • CZ

Tegoroczny Wojewódzki Bieg Przełajowy o Puchar Borsuka zorganizowany przez Ochotniczą Straż Pożarną w Zagwiździu odbył się w dobrej atmosferze. Dogodne warunki pogodowe sprzyjały biegaczom, a przybyłych gości przywitał sam Borsuk.

Wojewódzki Bieg Przełajowy o Puchar Borsuka zorganizowano tradycyjnie na pięciu zróżnicowanych pod względem wiekowym i wyczynowym trasach biegowych. Tegoroczny organizator biegu - Ochotnicza Straż Pożarna zadbała o bezpieczeństwo na wszystkich wytyczonych trasach, a wsparcie zespołu pracowników Urzędu Gminy Murów przyczyniło się do sprawnej rejestracji uczestników w biurze biegów i przebiegu imprezy. Zespół Urzędu Gminy w Murowie przeprowadził również uroczystą dekorację tegorocznych zwycięzców.   

Dla wszystkich uczestników biegu przygotowany został pożywny posiłek. Niezłą atrakcją biegu była żywa maskotka borsuka z którą wszyscy chętnie się fotografowali. Tegoroczna edycja biegu została dofinansowana w ramach projektu grantowego Organizacja imprez specyficznych dla LGD jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W ramach zadania pn. „Wojewódzki Bieg Przełajowy o Puchar Borsuka zorganizowano” sfinansowano posiłek, zakup medali, pucharów, maskotek borsuk (maskotki borsuka oraz strój borsuka), kart podarunkowych, jak i wynajem namiotu z ławkami i stołami oraz przenośnych kabin toaletowych.

Po uroczystej dekoracji zwycięzców biegu, Przewodniczący Wojewódzkiego Zrzeszenia Ludowych Zespołów Sportowych, Pan Gerard Halama uhonorował Urząd Gminy w Murowie Złotą Odznaką Honorową Krajowego Zrzeszenia Ludowych Zespołów Sportowych. Urząd Gminy w Murowie otrzymał odznakę w dowód uznania za wieloletnią działalność na rzecz upowszechniania kultury fizycznej i turystyki w środowisku wiejskim.

Odznaka_KZLZS.jpeg


Publikujemy listy zwycięzców w danej kategorii i wybranej trasie biegowej:

Kategoria: bieg klas I-II, liczba uczestników: 37

Dziewczęta:

1. Milena Kadłuczka

2. Nikola Czorniczek

3. Olga Sochor

Chłopcy:

1. Tymon Trojański

2. Wojciech Kuśnierz

3. Franciszek Duraj


Kategoria: II trasa (bieg klas III-IV), liczba uczestników: 13

Dziewczęta:

1. Zuzanna Siekierka

2. Marysia Orian

3. Antonina Zawierta

Chłopcy:

1. Oliwier Rohrbach

2. Michał Golonka

3. Paweł Scheitza


Kategoria: III trasa (bieg klas V-VII), liczba uczestników: 20

Dziewczęta:

1. Paulina Baudler

2. Oliwia Grubiak

3. Małgorzata Czekanowska

Chłopcy:

1. Brajan Mazur

2. Olivier Nowicki

3. Filip Drescher


Kategoria - bieg klas VIII i III gimnazjalnych, liczba uczestników: 6

Dziewczęta:

1. Oliwia Greiner

2. Nikola Łach

3.  Oliwia Nawrot

Chłopcy:

1. Adrian Orian (wystartował jako jedyny uczestnik w tej kategorii)


Kategoria: bieg amatorski na 3,5 km; liczba uczestników: 42

Kobiety

1. Julia Datlowa

2. Izabela Maj– Dziubańska

3. Michalina Polak

Mężczyźni:

1. Yurij Blahodir

2. Rafał Polak

3. Rafał Słociak


Kategoria: bieg główny na 12 km; liczba uczestników: 47

Kobiety

1. Swietłana Olijnyk

2. Valentyna Kiliarska

3. Kornelia Polek-Duraj

Mężczyźni:

1. Pavel Olijnyk

2. Pavel Vereckyi

3. Daniel Kokot

Pełna lista z wynikami biegu amatorskiego na 3,5 km oraz biegu głównego na 12km znajdą Państwo w  odrębnym załączniku:

PDFWyniki biegu borsuka 2018.pdf (66,85KB)

Oto fotorelacja z Wojewódzkiego Biegu Przełajowego o Puchar Borsuka 2018:

 
Zdjęcia autorstwa: Przemysław Wienke, Maria Kania, Andrzej Puławski

LoGO_Granty.jpeg

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary Wiejskie”


Zadanie pn. "Wojewódzki Bieg Przełajowy o Puchar Borsuka" zrealizowano w ramach projektu grantowego Organizacja imprez specyficznych dla LGD jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.