Deklaracja dostępności
Urząd Gminy w Murowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Serwis Internetowy Gminy Murów.
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2003-07-03.
Data ostatniej aktualizacji dotyczącej zmiany wyglądu, struktury informacji lub sposobu publikowania: 2023-10-31.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2023-09-28.
Data aktualizacji oświadczenia: 2024-04-23.
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z osobą lub odpowiedzialną komórką organizacyjną: Anna Kurowska, a.kurowska@murow.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 77 42 14 034 wew.120 lub 508 670 872. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Wójt Gminy Murów
Adres: ul. Dworcowa 2
46-030 Murów
- E-mail: ug@murow.pl
- Telefon: 77 42 14 034
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
46-030
Murów,
Dworcowa 2, tymczasowy adres: Zagwiździe ul. Lipowa 68
Tel.: +48774214034
Faks: +48774214032
E-mail:
Strona internetowa: www.murow.pl
Dostępność architektoniczna
BUDYNEK URZĘDU GMINY
Adres: ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów
- W otoczeniu budynku znajduje się parking z bezpośrednim dojściem do budynku Urzędu.
- Do wejścia prowadzą schody, przy których znajduje się dzwonek przywoławczy.
- Sekretariat i biuro podawcze znajduje się na pierwszym piętrze na prawo na końcu korytarza. W budynku nie ma windy.
- Budynek nie jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach.
- Pracownik urzędu obsługuje taką osobę bezpośrednio przy schodach.
Poszczególne biura zlokalizowane są na parterze, pierwszym oraz drugim piętrze budynku. Informacja o ich rozmieszczeniu znajduje się na tablicy informacyjnej na parterze po lewej stronie od wejścia.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
TYMCZASOWA SIEDZIBA URZĘDU GMINY
Adres: ul. Lipowa 68, 46-030 Zagwiździe, pomieszczenia Publicznej Szkoły Podstawowej i Sali Gimnastycznej.
- Przed budynkiem Sali Gimnastycznej znajduje się parking.
- Wejście do tymczasowej siedziby Urzędu znajduje się w łączniku między szkołą a salą gimnastyczną.
- Wejście dostępne jest z poziomu chodnika.
- Po lewej stronie na drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek przywoławczy.
- Obsługa interesantów odbywa się bezpośrednio przy wejściu do budynku.
- Przestrzeń parteru jest przystosowana dla osób poruszających się na wózkach, dostępna jest również toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 roku ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. nr 209, poz. 1243) osoby uprawnione mogą bezpłatnie korzystać z usług tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika przy załatwianiu spraw w Urzędzie Gminy.
Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed zdarzeniem u Koordynatora Dostępności poprzez e-mail: a.kurowska@murow.pl, listownie lub faxem 77 42 14 032 z wyłączeniem sytuacji nagłych
Aplikacje mobilne
Gmina Murów udostępnia dla swoich mieszkańców bezpłatną aplikację mobilną.
Odnośnik do deklaracji dostępności aplikacji mobilnejOdnośnik do strony aplikacji mobilnej