Dofinansowanie w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty”
Gmina Murów otrzymała dofinansowanie na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności usług w Gminie Murów” w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty”.
Celem projektu jest poprawa warunków korzystania z serwisów internetowych Gminy przez wszystkich obywateli z uwzględnieniem osób ze szczególnymi potrzebami.
W ramach grantu zaplanowano działania w obszarze dostępności cyfrowej tj.:
-
audyty cyfrowe stron internetowych urzędu oraz jednostek podległych,
-
doradztwo na etapie opracowania nowych stron internetowych,
-
przebudowę strony internetowej urzędu, GOPS oraz jednostek podległych,
-
przygotowanie informacji o zakresie działalności Urzędu Gminy w Murowie w formie nagrania treści w polskim języku migowym.
Kwota powierzonego grantu: 64 149,42 zł
Dofinansowanie: 100%
Przewidywany termin zakończenia przedsięwzięcia: 30.06.2023 r.
Projekt „Dostępny samorząd - granty” realizowany jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, Działanie 2.18: Wysokiej jakości usługi administracyjne.